Comenzi si retur

Metode de comanda:

  • Comanda telefonica
  • Comanda pe e-mail
  • Comanda directa la sediu
  • Comanda online

Comada telefonica

Sunati la numarul de telefon 0726694053 sau 0213523229operatorii nostri iti vor prelua comanda imediat.

Program comenzi telefonice:
Luni-Vineri: 8:30 – 17:30

Modalitate de plata pentru comenzile telefonice:

  • transfer bancar;
  • depunere numerar in cont;
  • plata cash unui curier
  • plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii;
  • plata cash la livrare.

Comandape e-mail

Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiti datele tale de contact, datele de livrare si produsul dorit,  pe adresa de email  comenzi@dairshop.roiar echipa noastra se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct. 

Modalitati de plata pentru comenzi prin email:

  • transfer bancar;
  • depunere numerar in cont;
  • plata cash unui curier
  • plata cash sau card la sediul nostru dupa plasarea comenzii;
  • plata cash la livrare.

Comanda direct la sediu

Te asteptam oricand la sediul nostru pentru plasarea comenzii. Aici vei fi intampinat de catre echipa noastra de operatori dedicati, gata sa iti ofere tot suportul de care ai nevoie.
La sediul nostru poti achita comanda cash sau prin card.

Comanda Online

Poti comanda online de pe website.
Pentru a comanda online trebuie sa:

  • alegi produsul dorit;
  • citesti cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui;
  • daca este produsul potrivit pentru tine, adauga produsul in cos;
  • daca ai un cod de discount special, il poti aplica in campul dedicat;
  • apasa butonul finalizeaza comanda ;
  • in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat sau sa iti faci cont;
  • completeaza datele tale (numite de facturare);
  • completeaza datele de livrare cu atentie;
  • alege data de livrare, intervalul orar aproximativ, noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi;
  • selecteaza metoda de plata;
  • revizuieste cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe;
  • apasa butonul finalizeaza comanda.

Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achiti comanda, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

Anulare comenzi

Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la email comenzi@dairshop.ro cu cel putin 12 ore anterior orei de livrare pentru comenzile cu livrare in Bucuresti si Ilfov si minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare in provincie si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare.
In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia) mai putin costul transportului. In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 30 zile lucratoare de la receptionarea solicitarii in scris.
Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim o ora inaintea orei de livrare.

Returnare produse

Returul produselor se supune O.G. nr 130/2000, cu completarile si modificarile ulterioare privind regimul juridic al contractelor la distanta.
Chiar daca ati achizitionat produsul gresit, il puteti returna in termen de 10 zile lucratoare, fara nicio explicatie.Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul - sa nu prezinte sub nicio forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat.
Denuntarea unilaterala de contract se face conform Art. 4 (1)b): "Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii).
In colet se vor afla toate documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii;
Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri (Conform ordonantei de guvern nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, aprobata cu modificari prin Legea 51/2003, Capitolul 2, Articolul 10 litera c)
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, i se va reexpedia produsul, pe cheltuiala sa, fara a i se returna contravaloarea acestuia.

DAIR / Distribuitoare automate, Espressoare profesionale, pudre instant, pahare, palete, cafea, sisteme de plata.