Livrare nationala

Zone deservite

Grupul DairShop.ro ofera livrare oriunde in Romania.

Metode de livrare

Pentru Bucuresti si zonele limitrofe efectuam livrari in 24 ore, de luni pana vineri. Preluarea de comenzi pentru Bucuresti si zonele limitrofe se face non-stop pe website.
Pentru provincie, efectuam livrari in 24 - 48 de ore de la primirea comenzii cu conditia ca datele de livrare si de contact la adresa sa fie complete si corecte.
In situatii speciale si doar cu acordul clientului, operatorii dairshop.ro pot solicita taxe suplimentare de manipulare si ambalare pentru produse supra-dimensionate sau care trebuie livrate in localitati /adrese cu acces limitat /dificil, situatii de vreme nefavorabila (cod galben / cod portocaliu / cod rosu). In situatiile de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil.

Confirmari de comanda

Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic).

Probleme legate de livrarea comenzii.

Pot exista situatii in care destinatarul sa nu fie gasit la adresa sau ca acesta sa refuze primirea coletului. In acest caz, angajatii companiei vor proceda conform uneia dintre solutiile enuntate mai jos, in functie de situatia survenita:

  • destinatarul nu este la adresa - coletul va fi predat, pe baza de semnatura si preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate in locatie (vecin, coleg, ruda, sot / sotie etc.)
  • destinatarul nu este la adresa si nici altcineva in locatie - se va incerca o noua livrare in cursul aceleasi zile, in cazul in care traseul celui care face livrarea, permite; se va incerca o noua livrare a doua zi; se vor incerca maxim 3 livrari la aceeasi adresa, urmand a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicatii; in cazul in care nici dupa cele 3 incercari livrarea nu este posibila si in cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de angajatii companiei pentru reimprospatarea produselor din comanda; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor incercari de livrare si nici nu se pot returna banii clientului.
  • destinatarul refuza primirea coletului - angajatii companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz comanda nu poate fi anulata si nici nu se pot returna banii clientului.
  • in cazul in care comanda este livrata, sub semnatura, destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.

Confirmari de livrare

Clientul va primi prin email confirmarea de livrare a comenzii.

Tarife de livrare

Transportul este GRATUIT pentru comenzi cu valoare mai mare de 500 lei, oriunde in orasele cu agentii Cargus.
Pentru comenzi cu o valoare mai mica de 500 lei, se va achita o taxa de transport de 17 lei pentru livrarile din Bucuresti si o taxa de 28 lei pentru livrarile din afara Bucurestiului.

Livrarea produselor comandate este legata de disponibilitatea acestora din stoc. Daca produsele de pe website-ul dairshop.ro nu sunt disponibile in momentul in care dumneavoastra lansati comanda si le achitati fara a avea confirmarea disponibilitatii lor, S.C. DAIR COMEXIM 2000 S.R.L. va va returna contravaloarea produselor.

 

Riscuri livrare

Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate redirectiona, contra cost, intr-o noua locatie, cu livrare in termen de 48 de ore.

Nu se va considera nelivrata o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.

Pentru comenzile in provincie, vom asigura legatura clientului cu societatea de curierat pentru a solutiona eventualele situatii in pr

DAIR / Distribuitoare automate, Espressoare profesionale, pudre instant, pahare, palete, cafea, sisteme de plata.